هواداران رونالدو

قالب وبلاگ


هواداران رونالدو
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران رونالدو و آدرس ronaldo-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میدونم همگیتون ناراحت هستید.درست مثل خودم.اعصابامون داغونه.دل هامون پر خونه.جسمامون بی روحه.نا امیدی تو چهره هامون موج میزنه.اره میدونم همگی از نتایج رئال ناراحتیم. .میدونم...همگیمون تا ساعت2 یا 3 حتی 4 صبح به خاطر بازیهای رئال بیداریم.خیلیامون تا صبح نمیخوابیم.ولی این شب بیدار ماندن ها مساویست با ناراحتی بسیاری که از ناکامی های رئال بدست میاد.خیلیامون از داوری ها عصبانی ایم .تیم داوری سال هاست که هوای بارسا رو داره. بیش از 2 دهه!اشاید هم بیشتر که من نمیدونم و سنم کفاف نمیده.
اما میدونید شاید بهتر باشه از همتون بپرسم که چه تون شده؟تو هر خبری که من میرم میبینم که پر از فحشه به کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به بازیکنای رئال!!!!!!!!!
واقعا شما اینجور هوادار هستید؟که با یک ناکامی 10 روزه که اونم حاصل اماده نبودن بازیکنا به اضافه ی وجود یورو و ویروس بازیهای ملیه تمام بازیکنا رو فحش میدید.چرا اینقدر به بازیکنا فحش میدید؟واقعا این حرف شما جایز هستش که به دی ماریا .اوزیل یا البیول فحش بدید؟
حتی اگه بد بازی کرده باشند.یادم میاد بعد باخت 6-2 به بارسا بازیکنای رئال اینقدر ناراحت بودند که 5 یا6 تا بازی اخر فصل رو با شکست تموم کردند حتی یک مساوی هم نگرفتند.هفته ی اخر هم از اوساسونا باختند تا اوساسونا با اون برد از سقوط نجات پیدا کرد.اون موقع من اصلا کامپیوتر نداشتم چه برسه به اینکه بفهمم تو سایت چه خبر بوده البته اون موقع سایت وجود نداشت.
ولی من میدونم تو دلاتون چی هست...اره میدونم...به خدا میدونم...چون خودم هم دارم میکشم .اما بدونید با فحش چیزی درست نمیشه.با این کار فقط اعصاب مدیر عزیز سایت و همچنین بچه های دیگه رو خورد میکنید.مثلا یک نفر میاد و میگه رونالدو هیچی نیست و فقط چند تا حرکت نمایشی و مضحک انجام میده.واقعا چنین حرفی از یک بچه ی 9 ساله هم بعیده و من مطمئنم اون شخص 9 ساله نبوده!
حالا هم اگه فکر میکنید همه چی تموم شده ست لالیگا رو از دست دادیم و سوپر کاپ هم بازنده ایم باید بهتون بگم سخت در اشتباهید.چون 36 هفته از لالیگا مونده تو این 36 هفته حوتی ممکنه بارسا اخر بشه و سقوط کنه.البته بارسا هیچوقت سقوط نمیکنه و منظور من یعنی اینکه اونقدر امتیاز باقی مونده و هزاران هزار اتفاق ممکنه بیفته.حالا از همگیتون میخوام نا امیدی رو کنار بزارید و اماده بازی با بارسا شید.مودریچ هم به رئال پیوسته و حالا مورینیهو ترکیب گسترده تری داره.حالا هر جا که هستید بلند بگید hala Madrid و از نو شروع کنید.زنده باد رئال مادرید.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:8 ] [ سروش رحمانی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.من این وبلاگ رو برای هواداران متعصب رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ساختم.هرسوالی درمورد خودم داشتید می تونید به پروفایلم مراجعه کنید.نظر هم یادتون نره!
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 27464
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ